poniedziałek, 17 maja 2010

Lubię ludzi honorowych

Rozmowa na Twitterze przed szóstym meczem drugiej rundy play-offów Konferencji Wschodniej NBA. Boston Celtics prowadzą z Cleveland Cavaliers 3-2 i grają u siebie.

Iminol: Party time. Oferuję zakład. Mówię Cavs awansuje, Ty mówisz Celtics. And reward is 1 liter of polish vodka. Who's in?
12:07 AM May 14th via web

Ja: what kind of vodka and how are you gonna pay?
12:11 AM May 14th via web in reply to iminol

Iminol: oczywiście, że Wyborowej. Płacę albo osobiście na terenie Poznania albo mBankowo. Haloo tchórze :-) ?
12:19 AM May 14th via web in reply to Wojczyn

Ja: http://a.pl/alkohole/wodka/wyborowa-wodka-40-1l z dostawą do domu?
12:24 AM May 14th via web

Ja: tylko uprzedzam, że przy takiej kwocie tam naliczają dopłatę 20 zł, wiec możemy pozostać przy przelewie :-)
12:27 AM May 14th via web

Iminol: jeśli nie więcej dostawa niż te 20zł to do domu. Zakładam się z 1 osobą, u mnie nie ma kumulacji :-)
12:31 AM May 14th via web in reply to Wojczyn

Ja: I'm in :-) czyli wchodze. Ja stawiam awans Celtics, ty Cavs, right?
12:36 AM May 14th via web

Iminol: Tak ja mówisz. Pierwszy alkoholowy twitterowy zakład uważam za zawarty.
12:37 AM May 14th via web in reply to Wojczyn

Nie znam osobiście Iminola, tylko jego wpisy w internecie (i to pod pseudonimem), ale wszedłem w zakład, bo byłem pewny, że Celtics awansują. Udało się, a dzisiaj rano dostałem przesyłkę - nagroda plus mała pomarańczowa niespodzianka (nie chcę nawet zastanawiać się, co sobie pomyślał kurier :-)).


Wykręcić się? Przy takim zakładzie to nie był żaden problem. Ale Iminol dotrzymał słowa. Brawo dla tego pana.

I skoro jesteśmy w temacie Celtics - brawo za mecz numer 1 w Orlando.

Brak komentarzy: